När Tinytank är borta så dansar Chattis på bordet =)

Hejhej Emmas internet är helt cp så hon bad mej att blogga :D Idag hade jag planerat att lägga upp massa busiga bilder och ni kanske tänker: "Nej fett taskigt att göra så mot sin kompis!" men för er information så sa hon att jag kunde blogga om VAD JAG VILLE :)
btw så håller jag inte med om henne angående hennes snygga-killar-kollaget! :/ Ni får se dom riktigt snygga killarna på min blogg HIHI passar på att göra lite reklam för den också ;)

Men nu ska jag berätta vad som har hänt idag! Inget speciellt faktiskt förutom att vår svenskalärare är helt (-.-) och we don't like her. Och hon vill att vi ska gå och kolla på bio med henne på en ledig dag?! Pff..
Blev lite problem på idrotten pg.a. schemat så vi hade ingen riktig idrottslektion så istället satte jag, Ida, Emma och Mickan oss och pratar om the p.r och hade lite kul, hehe...
Nu bjuder jag på bilder från min dator/mobil! (snäll som man äääär!) :D


Påväg till romme (onsdags)! Sweetisar! <3

Idag på gympan, inte direkt finaste bilden men this is all i've got! ;)

Varsågod Emma nu har jag bloggat åt dej (borde nästan få skaffa en egen "hälsning" eftersom jag bloggar rätt ofta här ... eller inte)! :)
Puss och kram Emma ssöta läsare! Ni som inte är så söta får en klapp på ryggen. :)
/Chattis :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ofta det sa hon till oss också :O

2011-01-28 @ 19:07:17
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0