Det här var första gången på länge jag inte kommer på någon rubrik

Godmorgon! Idag vaknade jag halv 9, måste ju börja ställa in mig på att börja skolan igen...
Idag ska jag till Sanna, jag måste ju passa på att träffa dem som går i andra skolor nu på loven.
Vi ska förmodligen laga lunch och bara sitta och snacka.
.
Har många minnen från när vi försökt lagat mat; en gång började det brinna på spisen, en annan gång blev de helt brända på utsidan och degiga inuti (hur nu det är möjligt med pannkakor vet jag inte, men vi lyckades i alla fall) så vi slängde dem i hennes häck. Pinsamt nog hittade hennes morfar dem sen...
.
Redan då förstod jag att jag skulle bli en stor kockbegåvning. Nu kan jag både koka nudlar, göra fattiga riddare och mikra panpizza. Japp, en sann kockbegåvning...
.
Nu ska jag leka lite i mitt nya paint (-ish) prgram och kolla på CSI innan jag går till Sanna, hoppas att ni också får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag hoppas att du inte blev sur för att jag la upp videon :) jag tycker den va jätte bra.

och aa, färgmallar menade jag vet du någon stans där man kan få tag på sådanna??

2011-01-05 @ 11:54:27
URL: http://trexxi.blogg.se/
Postat av: Andrea

vilka färg mallar?? finns det olika...

öhhh?? kanske lila, rosa, gula, blåa, röda typ?

går det bra?

2011-01-05 @ 12:35:11
URL: http://trexxi.blogg.se/
Postat av: mikaela

hur får du rnuda kanter på dina bilder? :p

2011-01-07 @ 12:12:19

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0