Emmas och Annas chokladcafé

Så ska Annas och mitt café heta i framtiden, för idag lyckades vi! Vi gjorde världshistoriens godaste muffins (bild finns nedan) enligt eget recept!
Idag fick äntligen jag och Nora göra omprov på musiken, starkt VG. Hur grym är jag? Det var en retorisk fråga alltså, ni behöver inte svara.
Dagen har bara passerat, vår franska-lärare mutade oss med att lära oss en svordom om vi jobbade (ta gueule, merde), vi gjorde ett apsvårt test på NOn (jag kände mig blondare än Kissie för typ två år sen) och jag invigde mina Björn Borg trosor med apor.
Det var väl det?
Nu ska jag mejla om prao, sen göra ett tidsintällt inlägg inför imorgon, då jag är i Romme. Det kommer att bli grymt kul, längtar trots att vi ska vara vid skolan 6.15!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0