Favorit i smyckeslådan!

Eller ja, smyckesträdet då...
En av mina bästa julklappar (kameran ligger såklart fortfarande på första plats) var mitt berlockarmband! När jag döptes fick jag ett, som jag tyvärr aldrig använde, och nu är det för litet. Därför önskade jag mig ett nytt i år, fast lite annorlunda än det jag hade.
Jag har använt det här armbandet nästan varje dag sen jag fick det (med undantag för när jag gick ut i pulkabacken, hehe).
Det som är kul är att man själv bestämmer hur det ska se ut, med olika berlocker. Så på mina framtida önskelistor kommer förmodligen "berlocker" stå med, för det här är absolut min nya favorit i smyckeslådan!

Kommentarer
Postat av: MENIVER

Sv, Oh! tack så mycket :D

Kram

2011-01-01 @ 18:08:05
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0