God morgon(-ish)

Inte riktigt morgon, men jag har haft en riktigt slö morgon så jag är klar först nu.
Duktig som jag är har jag ändå hunnit med att städa. Dammråttorna hotade att ta över mitt rum och göra det till ett typ...slott av damm. Så jag kände att det kanske var dags att dammsuga...
Vad blire av dagen då?
Jag skulle träffa Anna, men jag känner mig lite hängig och är på ett riktigt bitch-humör inte på mitt bästa humör.
Dessutom har jag träffat kompisar varje dag den här veckan, så det kanske passar med en lugn dag? Imorgon ska förmodligen jag och Anna se på Harry Potter.
Jag. Kommer. DÖ.
Har fått höra att den är full med saker som hoppar upp helt plötsligt. Sånt får jag seriöst en hjärtattack av, och jag är för ung för att dö av hjärtfel.
Men jag vill ju se den, så jag plågas av ett stort dilemma här...
.
Jaja, det blir nog bio i alla fall, jag har ju min bästis med mig:
Baconchips! Och Anna såklart ;) ♥
Nu ska jag ta tag i mitt liv, skriver mer sen!
VARNING: Osminkad och iklädd de mest osexiga kläder man kan ha (utom haremsbyxor då, what's the deal with that?)

Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Varsogod! :) Haha baconchips är sjukligt gott! :)

2011-01-08 @ 14:53:37
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Vilka då då? :O <333

2011-01-08 @ 15:11:07
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: amanda

heej fiin blogg du har! <3

2011-01-09 @ 00:13:03
URL: http://therealone.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0