Hoppsansa

Jag glömde helt bort att blogga idag, har träffat Sanna och varit med henne hela dagen.
Vi hinner nästan aldrig träffas längre, jättesynd!
Idag har vi snackat massor, spelat PS3 Move och sett på Criminal Minds. Mest snack blev det, älskar att bara sitta och prata med någon man inte träffat på länge.
Sen så är jag ju värsta skvallertanten också, hehe.
Nej, men vilken tjej gillar inte att sitta och skvallra egentligen?
Nu ska jag gå och möta Sanna, vi ska snart på träning. Jag vet hur avundsjuka ni blir, vem vill inte springa runt på en nedsnöad plan i minusgrader?

Kommentarer
Postat av: Andrea

hej! jag har sätt din video om hur man gör en header och den va jätte bra!

men dom här färg mallerna, kan du några bra hemsidor som man kan hämta ifrån eller så så skulle ja bli jätte glad!



tack i förväg!!

andrea

2011-01-04 @ 21:32:30
URL: http://trexxi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0