Jag vill stoppa min slickepinne i din godispåse

Vilken hemsk dag! Sista lektionerna var jag helt död. Jag hade seriöst kunnat somna på SOn...
På sexualkunskapen skrev vi upp ord på könsorgan, och jag lärde mig något nytt; Killar har massor av fantasi. Och inte på ett bra sätt. Tydligen kallar killar sin grej för slickepinne (med mera) och tjejens för godispåse (därav rubriken alltså).
Nej fy tusan, inte mysigt alls.
Vad som däremot var kul med dagen var när Nora, jag och Elsa tränade trummor i musiksalen. Jag kände mig fortfarande galet dålig, men det var skönt att bara kunna träna lite. Så imorgon ska jag göra om provet tillsammans med Nora, och helvete vad bra det ska gå! Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Chattiiiis =D

meeh du snodde min rubrik -.-' :( <33

2011-01-19 @ 17:10:29
URL: http://chattiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha rock'n'roll Jag är coolast :)

2011-01-19 @ 19:16:55
Postat av: Nora

aha man skulle skriva nämn också :) ja iallafall det var jag Nora som skrev :)

2011-01-19 @ 19:17:31

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0