Monday morning

Dagen har varit väldigt lugn, sånna här dagar älskar jag vårt schema!
Tyvärr ska vi börja med hemskunskap nu, och vår lärare där är lite...speciell. Jag kan ju säga att hygienen borde vara liiite bättre om man nu är hemskunskapslärare...
Jag trodde faktiskt att min grupp skulle faila totalt, eftersom att ingen av oss tydligen kunde laga mat. Men det gick bra! Inget brann eller ens brändes.
.
Nu ska jag se klart på det näst sista avsnittet av Pillars of the earth, herregud vad jag kommer att sakna den serien! Men eftersom att jag faktiskt har ett liv utanför TV-rutan kommer jag att överleva. I hope.
Mina sötnosar (minus Ida som vi saknade idag) ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0