One of those days

Det här var visst en av de dagarna då jag helt struntar i bloggen. Men ja, alla har väl sånna dagar?
Idag är det i alla fall fredag, jeeze vad skönt det känns. Dock ser jag inte framemot måndag, med nytt schema. Han som skulle göra scheman fick en stroke (sadface-ish, jag vet inte ens vem han var) så nu har är det någon annan person som gör dem.
Min fråga; vad är det med honom?? Vill han straffa oss genom att ge oss bajsdåliga scheman??
Lite mer om dagen; det var skol dm, och jag var målvakt. Fråga inte hur det gick.
Nora och jag tränade en sista gång innan omprovet i trummor, och efter skolan kom bästis hit! ♥
.
Nu ska jag jobba på designen som vägrar fungera...wish me good luck...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0