Rubbin' it in (tidsinställt)

Eftersom att jag är i Romme idag och åker skidor, medan ni andra sitter i skolan och halvsover, så kommer jag inte att uppdatera särskilt mycket. Jag menar, vem tänker på bloggen när man är ute i skidbacken med sina kompisar? Inte jag i alla fall.
Så jag kör på ett tidsinställt inlägg!
.
Pappa kom ju hem från Kina för några dagar sedan (the land of cheap stuff and faked brands typ), så han hade fått en shoppinglista av oss som tvingades stanna kvar här hemma.
.
Till mig köpte han två hoodies; Quicksilver och Abercrombie, Björn Borg trosor (alltså med tryck som inte går att hitta i Sverige, t ex apor, svampbob, Mimmi...ja, ni fattar), ett stativ som kallas "aphanden". Man kan fästa det på träd, lyktstolpar bl a. Supersmart ju! Sen fick jag ett nagelset. Han verkar tycka att det är Guds gåva till människan, så han passade på att köpa ett till mig också. Inte mig emot, det var ju smilisar på nagelklipparna ;)
.
Bilder på några av sakerna:

Kommentarer
Postat av: Anna

Hann inte kommentera igår men liiite fail att inlägget kom ut igårkväll ;) <333

2011-01-26 @ 19:29:32
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0