Sadface

Just nu sitter jag och tittar på någon serie som började i onsdags, jag hänger inte riktigt med i handlingen, men det verkar som att alla går bakom ryggen på varandra in a not so nice way.
Dessutom dog just en av mina favoritpersoner (skitsöt kille såklart), så mitt liv är i stort sätt över...NEJ han öppnade ögonen, så det är lugnt *pustar dramatiskt ut*.
Som ni ser är jag otroligt insatt i den här serien, trots att handlingen är smått obegriplig.
.
Kvällen kommer förmodligen att spenderas framför TVn med datorn i knät. Vi har gäster som jag borde sitta och prata med, men jag mår inte sådär jättebra (kanske håller på att bli sjuk? Stackars mig...) och känner mig inte übersocial för tillfället. Man kan inte alltid vara perfekt...
.
Jag är jättesugen på att chatta med någon, men alla verkar ha liv som inte går ut på att sitta framför datorn på en fredagskväll. Vad har hänt med världen egentligen??
Så ja, jag får väl spendera kvällen med att tröstäta chokladmousse och se på King Kong.
Livet kan faktiskt inte alltid fyllas med betydelsefulla tidsfördriv...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag finns precis här framför datan en fredagkväll med gäster på nedervåningen, chatta med mej :D Oh no, tänk om jag oxå blir sjuk :S <333

2011-01-07 @ 19:27:18
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: haha verkligen ;) <333

2011-01-07 @ 19:35:30
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: C A Y D E N S

Snygg outfit! :)

2011-01-08 @ 02:31:50
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0