Snygga, okända-ish killar...bra rubrik där

Jag tänkte sätta en superflashig rubrik på mitt kollage nedan. Det var inte helt lätt faktiskt, så jag får förklara tanken istället;
Anna skrev ett inlägg om mindre kända, men snygga kändisar. Jag påpekade att hon hade glömt massor, men när hon frågade vilka så kom jag inte på en enda. Men nu har jag satt i ihop ett kollage som är übermycket bättre än hennes (fast jag älskar henne ändå).
Jag har också skrivit vart de var snyggast (Adam Rodriguez är inte alls lika snygg i CSI Miami, konstigt nog). Bara så ni vet.
.
I alla fall, här är mitt kollage. Ni ska veta hur svårt det var att hitta snygga bilder, alla ser ju typ 10000000 gånger bättre ut live!
(och vill ni jämföra mitt superdupermycket bättre kollage med Annas, kan ni klicka här!)

Kommentarer
Postat av: Chattiiiis =D

wiiho ja nu vet jag vem Michael Copon är och Adam Rodriguez och yess fina killar! ;) Håller med om typ alla förutom wtf Eddie Redmayne, Sterling Beaumon, Mohombi och André Bentzer! haha :D <33

2011-01-18 @ 21:25:21
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0