Busy as a bee

Man säger väl så?
Anyway, idag har jag verkligen haft fullt upp! Först tvingades jag vakna klockan 7 -vilket är sjukt när det är sportlov, och det borde vara straffbart att väcka en tonåring vid den tiden på dygnet- för att åka till skidbacken och åka snowboard två timmar.
Faktiskt har jag lärt mig galet mycket de senaste dagarna, jag kan nästan säga att jag kan åka på riktigt. Nästan.
.
Sen åkte vi till ett äventyrsbadet i Östersund, så nu har jag ca två liter vatten i mitt öra, men kul var det!
Nu ska jag äta min kroppsvikt i plättar, så jag skriver mer sen!
Bilderna är inte från idag, jag har faktiskt bytt kläder. Från snowboard-vänliga myskläder till sånt jag faktiskt vågar visa mig ute i.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0