Home sweet home!

Då var man äntligen hemma igen! Tillbaka i en värld med asfaltsvägar, snabba bredband och teckning! Det känns faktiskt väldigt skönt, och min mer eller mindre mörbultade kropp tackar också.
Så nu återgår allt till det normala; på måndag börjar skolan och imorgon ska jag se om Åsa har lust att jogga lite.
Kvällen kommer att spenderas med det jag missat från veckan; Topmodel (obsessed som man är), Glee (nu när Mark Salling är med igen har även det blivit ett beroende) och lite Criminal Minds!
Sen ska jag försöka redigera lite foton också, och fortsätta att jobba på en ny design jag har på G...får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Forum

Very informative...God Bless

2011-06-22 @ 07:40:58
URL: http://forum.blogfeaturing.com

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0