Sista snowboard-åket

Idag åkte jag snowboard för sista gången det här året. Även om jag skulle vilja träna lite till är min rumpa glad för att det är över.
Imorgon ska vi nog sätta fast pulkan efter scootern, och med snön som sprutar i ansiktet samtidigt som man skriker som en galning kommer nog att ge riktigt roliga rörelse-bilder.
Ikväll blir det bara slapp, jag är verkligen hur trött som helst, att ramla hundratals gånger tar på kroppen (även om jag faktiskt stod upp nästan hela tiden idag)!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har saker att göra precis hela tiden. Dessutom tyder statisktiken på att ni också har annat för er ;)
Köpte en parfym för 50:- idag också, men sen när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt lukta på den...smart tjej där!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0