Nu har jag tagit svininfluensa-sprutan :S

Änligen känns det som! Jag hade nog inte tagit den om man inte kunde göra det i skolan, men nu känns det ändå ganska skönt att ha det gjort. Jag är verkligen jätterädd för sprutor, trots att jag vet att jag inte tycker att det gör ont sen när jag väl gör det. Det är liksom spännignen innan som är hemskast...Den här sprutan gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde, det stack liksom bara till och sen sved ödet lite när dom sprutade in själva vaccinet, mer var det inte. Men nu efteråt gör min arm jätteont och är stel och jag har värsta huvudvärken...men hellre det än att ligga döende i svininfluensa senare, right?


Jag tycker att det är helt sjukt att dom här små sötnosarna har en egen influensa! Liksom titta på dom!


Mer om min dag:

I morse kändes det verkligen att det är påväg att bli vinter...eller det tycker jag iallafall :P OBS! Tänk på att jag var morgontrött på denhär bilden, så den gör inte rättvisa åt min...ehm...naturliga skönhet -.-



I love this picture! :D Snacka om bigfoot...Sen är Chatnapa och jag så otroligt snygga på den här bilden också :P



Well, that's my day...ha en bra fredag den 13de! (eller iallfall så bra denhär dagen nu kan bli :P)



Kommentarer
Postat av: Segerhoolm

Du är ju jättesöt ;D ♥



Förresten, besök gärna min blogg och kommentera gärna också! ;D

2009-11-14 @ 16:25:37
URL: http://segerhoolm.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha aa visst, ja e snyggast -.- men ja ska kolla på din blogg! <3

2009-11-14 @ 17:17:22
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0