Kanske sista inlägget...

Känner mej just nu lite ledsen av två anledningar; 1. LapTopen funkade inte trots att pappa hade samlat minst 7 lösenord att låsa upp den mer :'(...2. Jag kanske måste lämna bloggen utan inlägg resten av helgen!
Vi ska ju som sagt åka på bröllop i Norrland, och då är det inte säkert att det finss en dator på hotellet. Tragiskt...

Vad som är lite roligare är att jag följde med Mickan hem efter skolan idag! Hemma hos henne träffade jag hennes skitcoola lillebror Adam och hennes helt underbart söta lillasyster som bara var ett år! Mickan och jag hade äppelprovning i hennes trädgård (dom hade typ 3 olika sortes äppelträd!!!) och här är min lista på dom olika sorterna:

1. Dom små röda äpplena (ingen aning om vad dom heter...)

2. Melon-äpplena

3. Vinter-äpplena! Asså usch vad äckliga! Både jag och Mickan spottade ut direkt, måste vara dom äckligaste äpplena ever!



Nu tillbaka till LapTop-problemet:

Min önskelista blir superkort det här året, eftersom en LapTop är ganska dyr...eller iallafall om man vill ha en bra :I Fick jag välja helt själv (och pengar hade noll betydelse) skulle det bli en rosa Dell för ca 5.000. Men samtidigt är ju mini-laptops jättesöta...svårt val...vad tycker mina läsare är bäst?

Hejdå och ha en bra fredag+helg! Får se om jag hittar en dator!




Kommentarer
Postat av: åsa lindell

hej:D

bara ett tips köp inte en mini laptop dom e inte lika bra som stora och sen när du ska kanske kolla på film på dom så e de inte så bra me liten skärm <33

pospos:*<3

2009-10-06 @ 15:43:55
URL: http://high.devote.se
Postat av: emma

okej tack...jag ska kolla runt lite <33

2009-10-06 @ 16:13:47
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0