"Känn dig själv!"

Idag var vi på Kulturhusetoch kollade på en utställning som hette Känn dig själv. Sjukt skum, och dessutom hade hon som guida oss en docka som hon pratade genom (?). Men några grejer var ganska kul, t ex en gigantisk hjärna som man gick in i och där blinkade massa lampor...och dropprummet, som var typ gummikuddar fyllda med vatten som låg på golvet. Men jag kunde inte riktigt slappna av, för Niklas låg och klappade mej i ansiktet hela tiden ;)
.
Chatnapa och jag vid plattan. Hon är så söt, vi gick precis bredvid plattan och jag ba:
Det är typ skitmånga hemlösa tonåringar som går runt här...
Hon: Juste! Håll hårt i väskan så att ingen snor den.
Så vi gick runt som två gamla tanter och höll i våra väskor...hehe
Rummet där gummivattensakerna fanns...
Och dagens outfit:


Kommentarer
Postat av: Chattis <3

omg fuul :( <333

2010-04-29 @ 19:18:03
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

nej du e fett söt ju! <333

2010-04-29 @ 19:29:50
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0