Onsdag, halva veckan kvar...

...och jag har ont i halsen och känner mej hängig. Och på fredag är det beeptest...kul att vara sjuk då, jag ska ju slå mitt förra resultat! :(
Menmen, stannade hemma från träningen idag iallafall, känns onödigt att träna ifall att det skulle göra så att allt blev ännu värre och jag inte kan träna på resten av veckan...

Idag på NOn kom vår lärare fram till mej och Chatnapa. Vi pratade ganska mycke så jag trodde att hon skulle typ skälla ut oss, hon ba: "Vem har ritat det här?" och pekade på min skrivboksak som var helt fullklottrad (art by Emma&Chattis :P) "Jättefint tycker jag!" Hehe, okej, säger du det så...det blev ingen utskällning iallafall.

På SOn höll Niklas på med mina fötter hela tiden så jag klämde fast hans ben så att det böjdes jättekonstigt (?) och satte min armbåge på en nerv tills han gjorde jättekonstiga djud...ganska kul tycker jag ;)

Och när jag kom hem hade mitt paket kommit! :D




Och några bilder från datakunskapen när Chatnapa och jag lekte coola var extremt coola! ;)



EmJon010, testar, 1-2-1-2!




Och ni får kommentera lite mer! Annars kan jag lika gärna sluta blogga...


Kommentarer
Postat av: Chattis <3

Haha din "sluta blogga"-hot funkar inte lika bra hahaha! ;) <3

fett snygga bilder :P .. <33

2010-04-29 @ 19:16:37
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

hehe jag vet, och mitt hot funkade visst! fick just 7 nya kommentarer ;) <333

2010-04-29 @ 19:30:59
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0