Orkar inte skriva rubrik

Igår sov Anna här, och i..dag åkte vi till Kanaan. Första riktigt fina dagen på länge, trodde nästan att sommaren var slut ;)
Iallafall, det var hur skönt som helst att bada, även om vi mest låg på klippan och pratade...Eller ja, "pratade". Snarare letade snygga killar, hehe...Men det är inte helt fel det heller, eller hur? ;)
.
På tal om ingenting (jag har inget mer att skriva om så jag försöker fylla ut inlägget med random saker :P); Kan ni fatta att skolan börjar om 5 dagar? 5 dagar!
Fast iochförsig är första dagen bara upprop, och dagen efter det är jag ledig eftersom att vi har enskilda samtal inför åttan, och mitt är samma dag som uppropet.
.
Dagen efter det, alltså torsdag, åker hela klassen till Skansen. Okej, det kanske inte står på förstaplatsen på min lista över favoritplatser i världen, har varit där massor av gånger med både skola och familj, men vad som helst är bättre än att sitta i en skolbänk enligt mig ;)
Så jag tror att jag överlever. Första veckan iallafall, sen vettefan, haha.
.
Jag har redan betygsångest, och terminen har inte en börjat än liksom! Det är inte det att jag är orolig för att jag ska få IG, jag har det rätt lätt i skolan och satsar på VG/MVG i alla ämnen (jag vet, men man måste satsa högt :P), det är bara det att...jag vet inte, men betyg känns så stort, liksom, och läskigt. Eller det kanske bara är jag som nojjar i onödan? ;)
Bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; följer dig nu, din tur att lägga till! :)

2010-08-13 @ 23:29:55
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0