Raise a bar of your own!

Idag efter skolan gick jag och Anna till Lidl. Bara för att köpa glass. Hej vi har inget liv, liksom.
Jag köpte en "bueno" också, men det blev inte riktigt som reklamen. Jag träffade inte någon snygg kille som lagade mat åt mig helt gratis. Blev lite besviken där om jag ska vara ärlig.
Herregud vilken ful burk. Helt "steril" som Anna beskrev den. Men allvarligt, vem designade den här glassburken? Den personen borde hängas.
Jaa...helt oslagbart. Hela 1 krona billigare!
Nu ska Anna träna mer på sin tantra-sex andning medan vi kollar på TopModel. Hade gött ;)

Kommentarer
Postat av: CR =)

HAHAHAhahaha sööööt Emma! :D <333

sitter här och skrattar åt din min och "den personen borde hängas." och "hela 1 krona billigare" :DD <3

2010-12-04 @ 22:24:04
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0