Woobidoobi

Det blev lite sen uppdatering idag (tack Chatnapa för att du bloggade åt mig! ♥)
I skolan såg vi på film alla lektioner utom engelska, där vi fick tillbaka våra betyg. Gissa vem som fick MVG?! Är hur glad som helst!
Direkt efter skolan åkte jag och mamma till Kista där jag fixade de sista julklapparna plus en nyårs-klänning. Så otroligt skönt att ha det gjort!
Sen fick jag skynda mig hem, äta snabbt och sen ta bussen till Evelina där hela fotbollslaget hade "julmys". Väldigt kul i allafall, det är bra att vi gör saker utanför planen också för att få ett tajtare lag :)
Vi åt godis, lottade ut julklappar och körde "Jag har aldrig...". En jättemysig kväll helt enkelt! Nu ska jag se klart på Desperate Housewifes och sen sova bort det sista av min förkylning!
Nya klänningen, hiss eller diss?
(Lyckat att bilderna blev olika höga...)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0