Harry Potter Puppet Pals och dagisbarnen -.-

Det är liksom mitt riktmärke, frö sen är det ju bara torsdag+fredag kvar. Så där var mitt tips om hur man överlever veckan ;)

Idag i skolan började vi planera hur vår teater/sketch ska vara. Vi har nån grej i skolan där alla klasser får en bokstav, och vi fick bokstaven H (första hade vi "heroes" som tema, men vi bytte till "Harry Potter"). Så lärarna tyckte att dom skulle gå ut och låta oss planaera hela grejensjälva. Yey, what a smart idea! ALLA började skrika, hålla på med annat; någon satt och typ spottade ut genom fönstret, någon började rita på tavlan, någon åkte runt på en stol och någon annan sjöng. Välkommen till dagis liksom, och vi ska föreställa sjuor? 

Sen fick Mickan en bra idé om hur vi skulle göra sketchen, men hon ville inte säga det eftersom att ingen lyssnade. Så då fick jag (notera att jag var förkyld och lät som att jag kommit rejält i målbrottet) skrika åt alla att lyssna och vara tysta. Skumt nog funkade det, nästan alla lyssnade. Efter att ha behövt skrika lite till hade vi bestämt att vi ska ha Harry Potter Puppet Pals; Mysterious Ticking Noise som sketch. Tada! Allt går bara man skriker lite ;)

Så här är sketchen, jag ska vara med i Ron Weasley-kören  :)







Älskar er mest sötisar!

Dagens outfit: (Med en störande Maja i bakgrunden :P)



Kommentarer
Postat av: Chattiis

du vet ju visst hur man infogar ett videoklipp! :O

2010-02-12 @ 17:09:01
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

ja vet :O <33

2010-02-12 @ 19:28:00
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0