Då har det nya året börjat...

Det blev en ganska bra nyårsafton, trots mina oplockade ögonbryn och munsår -.- . Jag fick sminka Maja och Jonna, så då ville såklart Vanna också ha smink...Hon blev lite sur när jag inte gav hennelika mycke smink som dom andra, men hon är trots allt bara 4 år. 

Vår nyårs-mat var verkligen jättegod, samma som vi åt förra året. Till förrätt blev det hummer med saffran och parmesan, och till varmrätt blev det (trumvirvel) oxfilé och potatis-gratäng med whiskysås. Sen till efterrätt blev det marängswiss, men man orkade nästan ingenting efter varmrätten...

Jag trodde att jag skulle vara helt speedad fram till klockan 12 när det är dags för raketer, men nähä. JAg höll på att somna runt 11 av någon anledning, men efter att ha ätit massa äckliga maränger och fått en liten sockerkick var jag fit for fight igen ;) Tyvärr glömde jag att ta bilder på reketerna (guldfisk-minnet gör sej påmint, hehe), men skitsamma, alla ser ju typ likadana ut iallafall...

Jag glömde lägga in bilder på mej, Jonna och Vanna när vi var hos gammelmormor igår, så här kommer dom:






Vi skulle göra grimaser, men tydligen är det bara jag som ser mer eller mindre hjärndöd ut -.-







Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0