Därför borde inte stationära datorer få finnas -.-

Förlåt för ännu en sen uppdatering, jag ska bättra mej.

Idag fick jag veta att vi ska ha diagnos i matte imårrn, kul att man får veta det dagen innan liksom -.- Men, nej, det var faktiskt inte för att jag inte lyssnat på lektionen eller för att jag är lite retard på morgonen, det var för att vår mattelärare verkar tycka att det är kul att se oss total-stressade...vilka männiksor det finns asså -.O Men det är på kg och sånt så det kan alla redan, trodde jag, men tydligen vet många inte ens vad ett mjölkpaket väger! Dagens ungdom... :P

Becka sötisen var sjuk idag så jag fick pallra mej till skolan helt ensam idag, och när Tove älskling gått hem och jag gjort matten gick jag till Becka med boken. På något sätt glömde jag att gå hem så vi stod där och pratade dagis-minnen (?)

Och nu till andledningen till min rubrik:
Jag skulle beställa mina snygga foton (se förra inlägget) till mina ramar på någon hemsida. Och då skulle jag göra det på vår stationära data. Helt värdelös! Den hakade upp sej och hela internet blev helt knäppt. Sen när jag kom ner till mitt rum och satte på min lilla sötnosiga laptop funkade det helt perfekt. Ska inte stationära datorer vara bättre än min lilla sötnos? Hmmm...tydligen inte.

En bild på mej och Tove sötis ♥ (förlåt Tove!)

 

Och dagens outfit: T-shirt från JC, jeans från Gins Tricot, Halsduk från H&M





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0