Två dagar kvar till ROMME!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills skolan åker till Romme! Längtar skitmycke.
Idag har jag nästan inte gjort nånting i skolan känns det som. Vi studerade stenar på SOn, verkligen jättekul -.-, på matten fick jag veta att om man vill ha minst VG i matte i åttan (vilket jag helst vill) måste jag jobba skitmycke den här helgen...Men något lite roligare var volleybollen på gympan, jag trodde att jag skulle sinka hela vårt lag eftersom att jag alltid varit, ehm, inte dirket bäst, på det. Men det gick faktiskt ganska bra, I'm proud :) Det var väl ungefär min dag.
Efter skolan kom Åsa hit en stund och vi gjorde ett nytt header till hennes blogg. Ganska enkelt, men vi ska göra ett mer detaljerat nån gång när vi har mer tid...

Nu ska jag fixa lite grejor, skriver mer sen sötisar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man en såndär design?

den är så snygg!

Du... jag älskar din blogg!!

2010-01-26 @ 17:02:47
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tack :)

jag använder photoshop och wix.com, men de kan vara lite svårt i början innan man lärt sej koder och sånt, men du klarar det säkert!

kramar!

2010-01-26 @ 18:34:07
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Chattiis

vem va de som skrev dedär?:O



ps. stjärnan med fingrar va min idé! hihi!

2010-01-26 @ 19:33:41
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha ja du e så kreativ ;) <3

2010-01-27 @ 16:22:06
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0