Sista dagen i Stockholm!

Imårrn tar jag, mamma och Maja tåget till Kalmar, ska bli hur mysigt som helst! Träffa mormor och morfar (alias mommo o moffa, som jag alltid sa när jag var liten), söta kusinerna Jonna och Vanna som jag saknar hur mycket som helst, och en massa andra släktingar/kompisar.
Nästan alla i mammas släkt bor där, så det blir väldigt många att träffa när vi kommer dit. Lite synd bara att jag inte har någon kompis där i min ålder...
.
Idag har Maja och jag fixat pass. Min bild blev...ehm...skitful? Jag lovar att jag har någon sorts pollenallergi, för mina ögon svullnar upp (fiiiint att det kom med på bilden -.-) och kliar som fan. Not nice...
.
Sen har mamma hjälpt mig att fixa ett kreditkort också (har inte fått det än, men snart så :D) Så där kommer hon sätta in delar av mitt barnbidrag och sen är det bara att shoppa som en galning tills kortet rivs! En shopaholics bekännelser nästa eller?
.
Nejdå, jag har övertygat alla i min familj om att jag är ansvarsfull, mogen och inte shoppingberoende längre. Japp, jag hade en tid där jag inte kunde gå in i en affär utan att köpa något. Min stackars plånbok blev helt slaktad av mina onödiga inköp ;)
Lite bilder från dagen:
Dagens outfit: (duktigt att jag har matchat mobilen med tröjan va?)
Dagens inköp: Flipflops (eftersom att mina från H&M inte var av bästa kvalitet...), och två träningslinnen
Min heta jordgubbe
Maja som...vad hon nu gör...

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin ?:)

2010-07-02 @ 14:55:51
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: marita

hei =D kul blogg!

koslig med kommentar tilbake :)

2010-07-02 @ 22:36:49
URL: http://maritam.blogg.no

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0