Mums (Anna gästbloggar)

Hello!!! Titta vilken god lunch vi åt idag, det var buffé på hotellet. Det var vekligen supergott, hoppas det blir samma mat imorgon, hehe. I dag har jag badat och solat (som vanligt), börjar bli ganska så brun nu. Skönt att man slipper känna sig blek när man kommer hem. Jag älskar stranden här, den är jättelånggrund och vattnet är glasklart och varmt.  

Jag ska passa på att lägga in en typisk egyptisk låt. Ja, det är sådana här låtar man lyssnar på till vardags i Egypten. Men dem är ändå ganska charmiga om jag ska vara helt ärlig. Man kommer att tänka på Egypten när man hör dem.
Paul Artinian


(Ungefär inget i detta inlägg är sant, och jag vill än en gång påminna er om att det är jag(Anna) som gästbloggar och gissar vad Emma gör i Egypten)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0