Heeell to the yeah

Min handledare ringde precis och sa att jag kan ta sovmorgon till halv 11 imorgon. Well, jag är inte den som säger nej till en sovmorgon direkt!
Idag har det faktiskt varit en bra dag, trots att jag inte hade något att göra stor del av tiden, men ändå. På slutet fick jag sitta med Emelie som också är praktikant (fast jobbpraktikant...eller vad det nu heter). Hon var verkligen jättesnäll berättade massor om hur man gör annonser och sånt.
Snacka om att det jobbet skulle passa mig!
Förhoppningsvis orkar hon eller någon annan av dem som håller på med formgivning och annonser berätta mer för mig någon annan dag.
Efter jobbdagen köpte jag den nya Daimstruten med päronsmak. Because I'm worth it.
Har ni förresten tänkt på att päronglass och melonglass är samma sak?
Varför inte bara ha ett namn för det? Störande.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0