Reload

Just nu laddar jag om inför en ny praovecka!
Matcherna idag gick sådär. Jag blev galet glad när det blev lika i sista matcherna, även om jag mer än gärna velat spöa skiten ur dem vi mötte.
Så himla dålig stil; de svor, kallade några i vårt lag jävla hora, djur och fitta och spelade allmänt fult på planen. När en av tjejerna skrek "Men vafan gör du??" år mig när jag ramlade (kommentarer överflödiga) skällde jag ut henne.
Jag såg förmodligen rätt galen ut där jag stod och skrek "MEN VAFAN GÖR DU SJÄLV? SLUTA KLAGA HELA JÄVLA TIDEN!".
Men ja, det är skönt att skrika av sig ibland...
Nu ska jag bara slappa lite, det blir skönt att ta det lugnt nu!
Jag har ingen aning om vad som hände med min arm på mittenbilden...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0