I slutet dör vi alla ändå

Idag hade vi den roligaste SO-lektionen på länge (ja, texten är både understuken, fet och kursiv så att ni ska förstå hur o-tråkig den var).
Jag, Chatnapa och Mickan analyserade runt vad som skulle hända om tekniken utvecklas. Alla analyser slutade med att mänskligheten dör ut. Men shit happens liksom, viva la teknik!
Vår lärare tyckte faktiskt att vi hade väldigt bra analytisk förmåga och bra svar, till min förvåning.
.
Sen hade vi zumba på idrotten.
Let's just say att vicka på höfterna inte är min grej. Ja, jag antar att ni kan se en bild framför er...
.
Efter skolan träffade jg finaste Åsa för första gången på århundraden. Mycket skvaller blev det, och sen gick vi hem till mig och fotade (bilder kommer sen!). Det är så synd att man liksom tappar kontakten när man inte går i samma klass, saknar att vara så bra vänner som vi var i 6an (innan det übertöntiga bråket då) ♥
Jag ritad av Chatnapa. Likheten är inte alls så slående som alla andra tyckte faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Varsågod!

jag tcyker faktist den va ganska bra trode den skulle va dåligare, men 1:an är fortfarande bäst^^

2011-02-18 @ 21:27:36
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0