"Det ska jag skriva upp i min bok för extra intressanta saker"

Mitt nya favorituttryck. Enda nackdelen är att vid det laget man hunnit säga klart det har personen man ska säga det till gått iväg.
-
Anyway, andra dagen i skolan och jag kommer inte ens ihåg lovet. Antingen beror det på guldfiskminne, eller så har skolan redan dragit in mig i sin hjärntvättar-bubbla där lektioner får hela dagarna att flyta ihop till en enda klump av tråkighet.
-
Anyway #2, idag har jag ritat en snopp. Japp. Sexualkunskapen har nu delvis blivit en bildlektion där vi får rita snoppar i genomskärning. Pinsam stämning när alla satt helt fokuserade och ritade av en skrynklig snopp på whiteboarden. Nästa gång ska vi fokusera på kvinnans könsorgan. Mm vad jag längtar (jag hoppas att alla förstod vilken ironi som låg bakom den meningen?).
-
Vi fick också träffa vår nya svenska-lärare+klassmentor. Hon pratade i någon onaturlig tonart som jag inte ens tror är uppfunnen. Det gjorde nästan fysiskt ont i öronen och huvudet. Hon var väldigt oldfashion (jag försöker välja så snälla ord som möjligt här) och tvingade oss att stå bakom stolarna helt tysta innan vi fick gå. Me not like at all. Det kanske bara var jag som tyckte att hon var aningen läskig?
-
Anyway #3, nu ska jag göra franskaläxa och sen börja fundera lite på självbiografin vi ska göra på svenskan på 10 sidor. Faktiskt ett ganska kul projekt enligt mig, jag menar, finns det någon lättare att skriva om än just sig själv?

Kommentarer
Postat av: Anna

2011-01-13 @ 09:10:19
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anna

Ojjdå, hehe. Men var hon jätteelak? :O Vi kommer också få henne i svenska :( <333

2011-01-13 @ 09:11:04
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Homer in Nanjing

Hello

I think that you should update your blog more often and put in some nice pictures of your well-trained father in swimming shorts

2011-01-20 @ 09:22:07

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0