Tralala

Ganska uppenbart att jag inte kom på någon rubrik va?
Den här morgonen har jag, förutom att fota lite (ett inlägg som kommer senare idag), tittat på världens hemskaste film enligt mig; King Kong.
Oväntat va?
Men jag hatar verkligen när de fångar honom och sen skjuter ned honom från Empire state building. Jag tror att det har att göra med att jag, när jag var yngre, tyckte att djurplågeri var det värsta som finns. Det tycker jag ju fortfarande att det är (vem gör inte det?, men då var apor dessutom mitt favoritdjur och jag grät som en galning när King Kong dog.
Vad hände med the happy ending där liksom?
.
Anyway, idag ska jag träffa Anna. Tyvärr blev det ingen bio, men vi hittar nog ändå på något att göra ;)
Nu ska jag äta lunch och se klart på Criminal minds! :)
Bara helt by the way, ser inte mina überkorta ögonfransar ovanligt långa ut idag? Kanske inte...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0