Earth hour sucks

Ville bara säga det en gång för alla. Kunde det inte vara på någon tråkig timme?
Typ vid 6, skit i om Bolibompa blir lidande liksom. Men man känner sig ju ändå tvungen att släcka, för att inte få titeln "the dude who killed the earth" typ. Nu kan jag i alla fall känna mig stolt över att ha gjort något bra för miljön eller whatever.
Hela grejen är ju bara till för att visa "makthavarna" att vi bryr oss? Vilka menar de med "makthavarna" egentligen? Typ Anders Svensson på elverket (om det nu jobbar någon som heter så på elverket), för det är väl de som jobbar där som har kontrollen över elen?
Ja fifan vad allmänbildad man är...
Nej, nu ska jag plugga lite till and then I'm off to the bedtime-land!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0