Fuck you, SO-prov

Gissa vem som kommer att få MVG imorgon på provet??
Inte den här tjejen i alla fall.
Jag kunde lika gärna ha läst latin, allt känns helt oförståeligt! Och vem bryr sig om Kawecawajewakivsikow-någonting-området i Polen?
Några timmars sömn eller några månader i koma skulle vara otroligt skönt just nu, pluggtrött som man är.
Som tur är har jag bara denna veckan kvar innan prao, vilket får mig att må aningen bättre.
Nej, nu ska jag intensivplugga, sen belöna min sönderpluggade hjärna med ännu en kopp kaffe...
Trött tjej med prov-ångest

Kommentarer
Postat av: CHATTIS =)

Menar du Azerbadjan nu..? :P :P :P :D <33

2011-03-30 @ 19:36:11
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0