I'm leaving on monday morning

Nej, det gör jag tyvärr inte, men det vore inte helt fel att resa bort någonstans just nu.
Jag hatar måndagar. There, I said it; Jag hatar måndagar. Trots sovmorgon är det hemsk att tvingas resa sig ut sängen på morgonen!
Dessutom stör jag mig galet på vår hemkunskapslärare, kan man vara snålare med betyg?
"Det verkar ganska rimligt att du vill ha VG, om du fortsätter jobba på..." Whatta hell?!
Det är väldigt rimligt att jag får VG, jag kan ju faktiskt laga mat och gör allt som man ska (inget har brunnit upp, exploderat eller börjat leva, vilket är bra för att vara mig), så varför inte?
Så ja, jag tycker faktiskt att jag förtjänar minst VG.
Nu ska jag plugga, känner mig så himla stressad.
Är skolans mål att ge mig en hjärtattack innan jag fyller 20 eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen! hklärarna verkar helt ubersnåla :O Huvudsaken är ju att det är gott och resten spelar ju ingen roll!!!

2011-03-14 @ 19:45:04
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0