Jag skiter i rubriken

Idag åkte jag och pappa ut på en foto-tur i skogen och jag körde scootern för första gången det här året, hur kul som helst! Snacka om att Sverige visar sig från sin bästa sida här, med massor av kritvit snö istället för den råttfärgade vi har i Stockholm.
Ikväll ska farmor, pappa, Maja, jag och kusin Alexander till skidbacken och jag ska träna mina knappt existerande snowboardskills.
Nu ska jag fortsätta kolla på Stargate eftersom att jag råkat sabba farmors TV. Så nu velar jag mellan att se Stargate eller Sundsvallsnytt. Hmm...
Hej blåbär! Såhär blev tydligen resultatet när man mixtrade med web-camens inställningar. Man lär sig något nutt varje dag...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0