Keep holding on

Jag lutar åt att ta den som "spela-upp-låt". Ni vet, jag ska ju sjunga för läraren, och väljer jag Release me som jag tänk fram tills idag kommer jag förmodligen att få ett bajsbetyg eftersom att dne är väldigt enkel.
Sen så är Keep holding on mycket bättre också, enligt mig ;)
.
Idag var i alla fall sista dagen med mormor och morfar, nu kommer vi inte träffas förren i sommar!
Snart kommer mamma och pappa hem från Rom, så jag antar att jag borde börja städa undan lite här...
Och sen är det ju plugg också...kul dag man har att se fram emot!
Ni anar inte hur tuff jag känner mig nu när jag kan spela gitarr...eller ja, typ 12 ackord...

Kommentarer
Postat av: fannie :)

varför svarar du aldrig på mina frågor ? ;o

2011-03-27 @ 17:49:37

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0