-.-'

Eftersom att jag inte lagt upp dagens outfit på väldigt länge tänkte jag igår att jag skulle lägga upp det. Så, alltså, jag dumpade mina älskade raggsockor, satte på mej en av mina nya tröjor och ett par jeans (notera att jag tillochmed tog på mej byxor, vilket är ovanligt) och sminkade mej lite. Sen åkte vi iväg till mina kusiner och så tänkte jag att jag skulle ta en bild sen när jag kom hem. Men nähä. Mitt fisk-minne missade tydligen det, så precis när jag tvättat bort allt smink och satt på mej pyjamas kom jag på det -.- Just great...Men jag kom faktiskt ihåg det idag (vågen för mej!) så här är den, dagens outfit:

Och också premiär för mina uggs :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0