Ångestångestångestångest

Jag vet inte om ni uppfattade det med hjälp av rubriken, men jag har haft värsta ångesten! Mest för att jag har tränat nada inför kemiprovet, men också för att jullovet snart är slut (trodde jag). Så jag sa till mamma att jag bara skulle ha typ 3 dagar på mej att träna inför provet och att hon skulle förbereda sej på ett riktigt dåligt resultat. Hon kollade lite snett på mej och ba: Emma, du vet väl att det är över en vecka kvar av lovet efter det att vi kommer hem från Kalmar, det är bara pappa som börjar jobba på måndag.
Nej, det visste jag inte. Där lyftes en stor sten från min mage (är det ens ett ordspråk? det låter inte som det...). Nackdelen med att jag nu vet det är att jag inte längre kan skylla ett dåligt provresultat på tidsbrist...synd...men samtidigt betyder det att lovet blir längre, wiihiii!

Min ångest-min (alltså innan jag fikc veta att jag hade mer än en vecka kvar av lovet)

P.S, det är helt okej att kommentera mina snygga pyjamasbyxor ;)
 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Har vi kemi läxa :O

2010-01-01 @ 21:33:19
Postat av: emma/oldbabydoll

va har kemiPROV...ofta man inte vet de? ;P

2010-01-02 @ 18:16:31
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0