Då var dom sista julklapparna handlade :)

Idag var jag var jag i Vällingby en stund och köpte dom sista julklapparna till mamma och pappa. Sen blev det en hoodie från Gina Tricot och massor av lördagsgodis också (eller det blev torkad frukt och äppelchips till mej och godis till dom andra i familjen eftersom at jaginte äter godis). 
Just det, tidigare idag klippte jag mej också (ÄNTLIGEN!), mitt hår har varit jätteslitet, så det var skönt att klippa det lite. 
När vi kom hem snöade det jättemycke! Nu kanske vintern äntligen "börjar"? Jag tycker inte att det räknas som vinter om det inte ligger snö på marken...förhoppningsvis stannar snön kvar lite längre nu än den har gjort förut ;)


Nya hoodien 245:-
 

Gina Tricots söta julkassar



Snö!



Ojdå, glömde nästan! Vann rätt person på Idol tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0