Då var jul-rean avklarad

Förlåt för min sena uppdatering, laptopen behövde ladda ner massa prgram så den gick inte att använda...
Idag har jag, min moster och mamma varit och shoppat lite på rean. Det som är så bra när allt är jättebilligt är att man kan köpa så himla mycke grejer, men det blev trots allt inte så mycke kläder för mej.
Haha, när jag väntade på min moster i en affär kom helt plötsligt Mickan! Snacka om förvånad...Hon bodde typ på Öland och skulle också handla lite. Det var jättekul att träffas även om det bara ar kort, det känns verkligen som att det var jättelänge sen...

Min shoppinglista från idag:

1. lila uggs med snörning bak, Deichmann:



2. Tröja, Vero Moda



3. T-shirt från New Yorker (Fishbone)



4. Linne med nitar, New Yorker (AMISU) 



5. T-shirt, New Yorker (Serious fresh)



Förlåt för dåliga bilder, det är lite mörkt där jag sitter :P

Liten kvällsbild utanför köpcentret där jag handlade sakerna från New Yorker




Kommentarer
Postat av: jonna

tja emma!!!

vilka snygga kläder du fick.dina skor är jätte snygga.dem bilderna blev inte alls för mörka jag tyckte dem blev bra.

2009-12-29 @ 09:23:37
Postat av: rickard

hej din räka har du skafat någon kille än.

2009-12-29 @ 09:25:05
Postat av: emma/oldbabydoll

Jonna: tack sötis <3

richard: -.-'

2009-12-29 @ 15:33:25
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0