En riktigt sen uppdatering...

...vilket faktiskt är ganska olikt mej. Men jag har en ursäkt: Jag och mamma var i Kista och myste. Dom har ju öppnat massor av nya affärer, och då åkte vi dit och kollade lite. En till sak som var olik mej: Jag köpte ingeting (okej då, ett Frosty Mauve-läppglans) ! Jag köper alltid jättemånga onödiga saker annars, men inte idag. I'm proud. Sen tänkte jag köpa ny hårfärg och fixa min lilla utväxt, men det fanns ingen färg som var tillräckligt lik min naturliga färg, så jag får överleva ett tag till med den jag har nu. 
I Kista hade dom satt upp jättesöta jul-skyltdockor i taket (jag trodde först att det var riktiga människor och tänkte att dom borde få höjdskräck, så smart man är alltså) 

Mina fina julstrumpor :)



Frosty Mauve







Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0