Good morning sötisar

Bajs att jag var sjuk igår, hade feber och ont i halsen. Idag kommer Karolina från USA hem till oss, så jag ville absolut inte vara sjuk idag...Men aja, det känns iallafall lite bättre än igår.
Nu snöar det igen, så förhoppningsvis blir det en vit jul i år, vilket skulle vara kul för omväxling. Jag kommer inte ens ihåg när det senast var så här mycke snö...Hoppas att det är lika mycke i Kalmar där vi ska fira jul. Det är så typiskt att varje gång vi firar jul hemma är det ingen snö alls, men när vi nu ska bort är det liksom en halvmeter  -.- .

Kan ni fatta att det bara är 4 dagar kvar till julafton??? Herregud...Så här är min adventsljusstake med alla ljusen tända :)



Och en morgonbild på mej. Hoppas att det inte syns hur trött jag är...

(har på mej både tröja och örhängen som jag fick av Karolina i somras när hon var här)


Sist men inte minst en bild på sötaste hunden ever. Dom som vi var på middag hos igår var hundvakter, och man blev helt kär i den hunden :')

Haha en dålig bild, men jag ville bara visa hur roligt han låg på golvet, såg helt stört ut....


Skriver mer sen! PÖSS!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

KONNICHIWA! ^__^ <3

Ska vi följa varandra via bloglovin? :*

2009-12-20 @ 16:19:01
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

visst :) <3

2009-12-20 @ 18:04:02
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0