Hellu sötisar!

Nu blev det lite sen uppdatering, men jag tittade på Holiday och fikade lite. Filmen var jättesöt, och jag började såklart gråta på alla sorgliga ställen like always...
Idag har det faktiskt snöat hela dagen! Väldigt olikt Stockholm känns det som. På lunchen hade jag, Ida, Mickan och Chattis snökrig, och Ida tog såklart chansen att hälla snö i mina byxor...Sen på sista lektionen skulle vi spela upp en scen ur en skräckfilm, och min grupp valde Wrong Turn 2. Det blev helt fel och ni kan ju gissa vems fel det var...ehm...Jag fick värsta skratt-attacken på ett ställe där jag egentligen skulel gråta...ingen skådespelarkarriär för mej alltså. Aja, här kommer lite bilder från dagen iallafall:

Man kan ju nästan förutspå vad Ida kommer göra med snön...



Ni ser Idas suddiga hand? Titta på bilden nedanför så får ni se vad som hände -.-


Jaa...



Kommentarer
Postat av: Chattiiiis

haha va kul XD <33

2009-12-15 @ 19:22:51
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

inte för mej :( <333

2009-12-16 @ 19:00:38
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0