Jag hatar bussar -.-'

Efter att ha väntat med Moira i typ en halvtimma (okej då, tio minuter) i kylan kom iallafall en buss. Vi kunde ha varit hemma för lääänge sen (fem minuter) om busschaffören (by the way; chafför stavas INTE "chaufför" som Moira säger) hade pratat ett mänskligt språk, alltså inte; mpffhgh eller pöffnigggh, men aja, thats life typ. Dessutom visste han inte vilka stationer bussen gick till, hur proffsigt är det? Som ni knakse märker är jag på dåligt humör idag, mest på grund av MOIRA som sitter och rättar min fina stavning -.- Hon ska sova här ikväll,  och gissa vem som kommer att vakna av att en hink kallvatten landar i fejset? Inte jag iallafall. Här är några bilder på Moira och mej, innan jag började hata henne:

I väntan på bussen:





På bussen:



Moira påpekade just att på nästan alla bilder på oss är jag i mitten och hon på några centimeter i kanten, men hallå, vems blogg är det här? Da...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0