Nu är jag klar...

...med en ny design som jag har jobbat lite på. Jag kommer inte sätta in den förren efter jul, lite julkänsla måste det ju vara ;)
Idag har jag bara suttit hemma i soffan och myst (eller säger man mysit?) med te och kakor...Kände mej lite hängig i morse, så det kändes skönt att det var jullov. Har mest suttit och tittat på sånt vi hade inspelat och Svampbob, haha. Och imårrn bär det av till Kalmar! Har verkligen längtat efter kusinerna, mormor och morfar och alla andra som bor där. Det är så mysigt när man är där på julen eftersom att många släktingar är där. Sen så är det alltid så mysig stämning och julgodis överallt (jag äter ju inte godis, men hallå, knäck och ischoklad räknas väl inte?). Förhoppningsvis är lilla Vanna inte lika rädd för tomten längre :) Eftersom att mormor och morfars stenåldersdator inte har något USB-uttag så trodde jag inte att det skulle bli så mycke bloggande, men efter att ha bönat pappa lite ska han ta med sin jobbar-laptop, så det blir lite julbilder iallafall ;)

Såklart blev det en hel del ego-bilder också...


Haha jaa, vet inte riktigt vad jag ska ha som ursäkt till den här bilden, hade lite tråkigt helt enkelt.



Japp, osminkad och trött...inget ni läsare borde vänja er vid att se på bloggen ;)



Nu ska jag ta en C-vitamin-kick och en ansiktsmask, skriver mer snart...




Kommentarer
Postat av: mikaela

Hur lägger jag in bloglovin på min blogg??

behöver värkligen hjälp!!!

2009-12-21 @ 15:53:58
URL: http://mikelsen.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

du måste först bli medlem på bloglovin, sen klickar du (på menyn) på "knappar och ikoner" sen lägger di in koden under redigera stilmall på blogg.se :)

2009-12-21 @ 17:12:03
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: mikaela

Tackar, kommer någ behöva mycket hjälp, haha( jag är dålig)

2009-12-21 @ 19:04:21
URL: http://mikelsen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0