Så länge lärarna tror att jag är smart så...

Förlåt för den lite senare bloggningen, har precis gjort klart matteläxan.
Vi fick tillbaka svanska provet idag, som jag knappt kommer ihåg när vi gjorde (antingen har jag guldfiskminne eller så är våra lärare inte så duktiga på att rätta prov). Jag fick 81,5 av 85 möjliga poäng, så jag är nöjd :) Svenska har alltid varit ett av mina enklaste ämnen, eller iallafall sen fyran, innan dess kunde jag inte fatta skillnaden mellan å och o, och e och ä...så smart jag var då alltså ^.^ . På NO lektionen tog vår lärare ut oss en och en för att berätta om vi uppnått målen. Jag uppnådde målen, och så sa han typ: "Man märker att du är med väldigt bra på lektionen, och inte håller på med massa annat" Hehe...såklart inte... Sen så fick jag som kommentar att jag har "god potential" (vad nu det betyder). Jag tyckte inte att något av det han sa stämde, men så länge han tror att jag är jätteduktigt på NO så är jag nöjd ;)

Mina fina teckning jag gjorde på NO lektionen...som sagt, jag hänger absolut med och lyssnar på allt som läraren säjer...ehm...
 


Julia och jag vid lunchen



Jag, Leo och Ida


Det var min dag, skriver mer sen! PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Chattiiiis

awwie hahah kolla va sööt ida är :D <33

2009-12-10 @ 19:59:45
URL: http://chatiiiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0