Typiskt (mina) föräldrar:

Jag vet inte om det är så för alla men alltid när jag tappar bort något så säjer dom samma sak:

Jag: Asså jag har tappat bort mina (t ex) vantar...
Förälder: Jaha men vart är dom då?
Jag: Jag vet inte...
Förälder: Men vet du inte vart dom är?
Jag: Nää
Förälder: Är du säker?
Jag: Ja, jag vet inte...
Förälder: Men du måste väl veta vart dom är.
Jag: Nej, det är ju det som är problemet, jag vet inte vart dom är, annars skulle jag väl inte säja att jag inte vet?!

Sen brukar jag oftast hitta sakerna, men ändå, så störande. Jag skulle ju liksom inte säga att jag har tappat bort mina saker om jag vet vart dom är. Fattar inte riktigt hur mina föräldrar tänker där...


Kommentarer
Postat av: mikaela/mikelsen

ledsen att jag frågar så himla mycket!!=)XD



1.men har du gjort ditt header på photofiltre!??

2.hur får man snygg text på pf!??

3.vilken slaxs pf är bäst!??

2009-12-21 @ 19:44:46
URL: http://mikelsen.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

jag gör numera alla mina header i photoshop elements, och där kan man lägga in både text och bilder :)

2009-12-22 @ 12:44:46
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: mikaela/mikelsen

oki doki

2009-12-22 @ 22:07:54

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0