Finally! :D

Äntligen klar med alla läxor och sånt som måste göras -.-' . Idag hade vi håltimme, så jag, Chatnapa och Niklas tog massa fjortisbilder (inte seriöst, såklart :P) och andra bilder...kul var det iallfall. Det har väl inte hänt så mycket mer idag...Höll på att somna på fysiken, men det är inte så ovanligt ;). På datakunskapen gick jag bara runt i en timme och gjorde ingenting, eftersom jag redna var klar med allt...skönt att veta att jag iallfall har klarat mej igenom mer än halva veckan ;). Här är lite bilder från håltimmen!


Tyvärr blev den här sne, men ni får väl vrida på huvudet :P (ingen av dom här bilderna är seriösa, vill jag bara tillägga...)





Tre snyggíngar...egentligen skuklle vi göra wannabefjortis-miner, men det var tydligen mest jag som gjorde det...ehm...




Här blev det iallfall riktiga wannabe-miner (by Niklas och mej ofcourse :P)




Jag snodde Niklas mössa och chatnapa och jag lekte rappare...ja....ingen fjortismun iallfall :D




Kommentarer
Postat av: Nicke Picke PäronPung!

fan va snygg man är !! :D

2009-11-06 @ 18:42:30
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha eller hur!

2009-11-07 @ 11:16:35
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0